mp3yab

دانلود آهنگ

mp3yab

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام برادر

 

Download New Music By Mohammad Alizadeh Called Baraadar

 

دانلود آهنگ های جدید محمد علیزاده

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

متن آهنگ جدید محمد علیزاده بنام برادر

 

بدون تو چیا کشیدم من خوشی ولی خوشی ندیدم من

تو اول مسیر خوشبختی ، ته دنیا رسیدم من

بدون من سرت چقدر گرمه که حال این روزامو می فهمی

قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بی رحمه کار دنیای بی رحمه

زمونه عمر ما رو می گیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره

بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم

صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خسته م از عشقای نصفه نیمه

نگام کن به جوون چشان دیگه جوون ندارم که بگم

نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه

مگه ریشه از زدی ساقه هاش خسته میشه

به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم

زمونه عمر ما رو می گیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره

بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم

صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خسته م از عشقای نصفه نیمه

نگام کن به جوون چشان دیگه جوون ندارم که بگم

نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه

مگه ریشه از زدی ساقه هاش خسته میشه

به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم

دانلود

کانال

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی